happy_b_day5

מסע באיזי שמחה לארח אתכם המטיילים אשר מחפשים אטרקציות בצפון באווירה גלילית קסומה ומיוחדת.
מה יש לנו להציע…
טיולי ריינג'רים בצפון? הגעתם למקום הנכון!

 


 

• מסע מוטורי בנהיגה עצמית .
את המסע שלנו נתחיל באתר מסע באיזי אשר ממוקם בשאר ישוב בלב מטעי הזיתים והמשמשים. נצא רכובים על גבי ריינג'רים ומיני ג'יפים למסע מרתק, בראשית הטיול נחצה את נחל הבניאס השוצף על גבי גשר ונטפס אל עבר הרי הגולן על מנת לגלות מקומות בתוליים בלב הטבע. במעלה ההר נגיע ל"גבעת האם" שם נעצור לתצפית נוף מרהיבה על כל אזור דרום לבנון ועמק החולה ונשמע הסבר מפי המדריך הגלילי אודות המקום, לאחר מכן נמשיך בנסיעה עד שנגיע אל גדת נחל הבניאס שם נעצור לאתנחתא, נהנה מרעש זרימת הנחל, (בימים החמים ניתן להתרענן במים..) נתכבד בתה צמחים.
ומשם נחזור חזרה שמחים ומרוצים!

 

מחפשים לשדרג את הטיול שטח?
עבור קבוצות של כ25 משתתפים ניתן לשלב במהלך המסע המוטורי משחקי ODT בשטח:
את פעילות ה-O.D.T ניתן לשלב גם עם פעילות מסע מוטורי באתרים ייחודיים בחיק הטבע לדוגמא, בפינות חמד מוצלות על גדות נחל הבניאס, במקדש עומרית (אתר ארכאולוגי), בנקודות תצפית מרהיבות ועוד…

 

• ספארי לילה בנהיגה עצמית 
החל מחודש מאי נקיים (בחודשי הקיץ) גם טיולים מוטוריים בלילה.
החל משעת שקיעה נצא מאתר מסע באיזי על גבי הריינג'רים והמיני-ג'יפונים לכיוון הרי רמת הגולן כשרכבנו מצויידים בזרקורים, נחפש בעלי-חיים ליליים- חזירי בר, תנים ודורסי לילה… נעצור לתצפית אורות ונשב סביב מדורה עם תה צמחים ומרשמלו (מיועד לקבוצות – בתיאום מראש בלבד).

 

טיולי שטח נוספים אפשריים לקבוצות מעל 25 משתתפים:
• ראלי ג'יפונים – "בעקבות אוצרו של עומר בן סולטאן!"
נצא להרפתקה בעקבות אוצרו של עומר בן סולטאן. את הקבוצה נחלק למספר תתי קבוצות (בהתאם לכמות המשתתפים) ולאחר תדריך בטיחות והסבר על הוראות המשחק נצא בנהיגה עצמית ברכבי השטח המיוחדים של "מסע באיזי", כאשר לכל קבוצה קלף עם כתב חידה קדום בן 2000 שנה אותו עליה לפענח ולנווט בשטח בעזרת מפת ראלי ועזרים שונים.
במהלך המשחק ישולבו משימות שטח מגבשות (2-3 משימות):

 

* מזמינים אתכם למסע בעקבות לוחמים

מסע בנתיב הפריצה לרמת הגולן ב- 67
נצא למסע מרתק ברכבי השטח המיוחדים של "מסע באיזי". ניסע לאורך נתיב הפריצה של כוחותינו במלחמת ששת הימים דרך ציר הפטרולים לציר ההטיה עד למוצב תל –פאחר (מצפה גולני).
הקרב ההרואי על תל-פאחר
סיפור הקרב לוקח אותנו למוצב הסורי אשר הטיל אימה על ישובי עמק החולה ומחזיר אותנו 40 שנה אחורה לקרב המפורסם וכיבוש מוצב תל פאחר. נעבור בין השוחות ונספר על מהלכי הקרב ההרואי של לוחמי גולני.

חשוב לציין:
הנהיגה הינה לבעלי רישיון נהיגה מגיל 21 ומעלה בלבד
ילדים משתתפים מגיל שנתיים
יש לתאם מולנו את הטיול מראש

 

mbez12@gmail.com : כל הזכויות שמורות למסע באיזי - שאר ישוב , הגליל העליון. טלפון: 04-6904440 | נייד: 052-6904440 | דוא"ל
סטודיו לעיצוב ובניית אתרים בגליל Web-yourself - נבנה ועוצב על ידי

 
תפריט
x
תפריט